Nabídka eshopu

Reklamace

REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ

Reklamaci můžete zadat na této adrese: https://www.guttashop.cz/zadat-reklamaci/
Upozornění: Dle obchodních podmínek je kupující je povinen při přejímce řádně zkontrolovat dodané zboží a případné rozdíly v množství a kvalitě zaznamenat do dodacího, případně i přepravního listu a neprodleně tuto skutečnost oznámit prodávajícímu pomocí formuláře na adrese https://www.guttashop.cz/zadat-reklamaci/. Do těchto listin je třeba uvést rovněž i veškeré zjevné závady zjištěné při přejímce zboží - např. poškozený obal.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte dle §1829 odst.1 občanského zákoníku do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na některém z našich skladů.

Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.

Gutta ČR - Praha spol. s r.o. - reklamace
Lotouš 37
273 79 Slaný

Kontaktujte nás ohledně reklamace:
Tel: +420 312 666 212 (8:30 - 15:00)
E-mail: reklamace@gutta.cz

Náš web používá soubory cookies, které jsou nezbytné k jeho fungování. S vaším souhlasem budeme používat také další soubory cookies pro lepší cílení reklam a měření návštěvnosti. Podrobné informace o cookies, včetně informací o předávání údajů o vašem chování na webu partnerským reklamním sítím naleznete v Informacích o cookies.