Vážení zákazníci, z důvodů technických problémů může docházet k pozdějšímu vyřízení objednávek |  Upozornění k vyřízení objednávek

DomůDůležité upozornění

Důležité upozornění

 

Vážení zákazníci,

věnujte prosím pozornost následujícím informacím, které odpoví na mnoho vašich otázek ohledně vyřizování a doručování objednávek, kterých je v současné době obrovské množství, a to nejen díky sezóně. Aktuálně se potýkáme s technickými problémy, které způsobují zpoždění ve vyřízení vašich objednávek.

STAV VAŠÍ OBJEDNÁVKY

Aktuálně jsme zavaleni množstvím objednávek a jejich počet mnohonásobně přesahuje stav běžného sezónního provozu. Z tohoto důvodu se stav vyřízení objednávky (předání k expedici) může oddálit až na 7 pracovních dnů. U objednávek, kde je požadováno formátování materiálu, může být tento termín i delší. Ve chvíli, kdy objednávku vyřídíme, obdržíte emailem upozornění, že jsme zboží předali k expedici. Prosíme vás však o trpělivost, i dopravci jsou velmi vytíženi a může se stát, že zboží doručí s mírným zpožděním. V případě, že nejpozději do týdne neobdržíte informaci, že jsme vaši objednávku expedovali, prosím kontaktujte nás emailem na adresu objednavky@gutta.cz (nezapomeňte prosím vždy uvést číslo objednávky).

PLATBA PŘEVODEM PŘEDEM

Tento způsob platby i za běžného stavu znamená, že vám musíme vytvořit a zaslat zálohovou fakturu, kterou následně uhradíte a jakmile obdržíme a zaúčtujeme platbu, připravíme zboží k expedici. Rychlost vyřízení takto placené objednávky je závislá především na včasném uhrazení zálohové faktury, kterou od nás obdržíte. Po uhrazení zálohové faktury nám prosím nezasílejte potvrzení o platbě z vašeho bankovního účtu, náš systém neumožňuje odeslání zboží dříve, než je platba připsána na náš účet a byli bychom zbytečně zahlcováni emaily. Tento způsob platby proto doporučujeme především pro firmy.

REKLAMACE

Berte prosím v potaz aktuální situaci a při reklamaci zboží buďte trpěliví. Není v našich silách okamžitě reagovat na všechny emaily, které se snažíme postupně vyřizovat. V případě, že vám nebylo dodáno nějaké zboží z objednávky, reklamaci řešíme v co možná nejkratším období. Pokud se však jedná o dodání chybějícího dílu např. ke skleníku, může odeslání trvat až 5 dní.

INFORMACE O SKLADOVOSTI ZBOŽÍ NA WEBU

Pokud jste si objednali zboží, u kterého bylo na webu uvedeno "skladem" a následně jsme vás kontaktovali, že již není dostupné nebo bude skladem až za nějaký čas, je to nejčastěji z toho důvodu, že zboží máme skladem, ale není dostupné v potřebném množství právě pro vaši objednávku. Dalším důvodem je skutečnost, že ve chvíli, kdy jste si zboží na webu prohlíželi, jej zakoupil někdo před vámi, a tedy pro vaši objednávku se již zboží vyprodalo.

KDY BUDE DORUČENO MÉ OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NA VÁŠ SKLAD?

Aktuálně bohužel ani sami často neznáme přesné datum, kdy bude chybějící zboží naskladněno, a to hned z několika důvodů:

  1. Výroba zboží je zahlcena poptávkami a nestíhá vyrábět a dodávat zboží, popř. čeká na dodání materiálu pro výrobu zboží.
  2. Dopravci jsou přetíženi a nestíhají rozvážet veškeré zboží.
  3. Zpoždění naskladnění dodaného zboží z důvodu přednostního expedování skladového zboží.
  •  

Rádi bychom vás však ujistili, že pracujeme s maximálním nasazením, abychom odbavili všechny vaše objednávky v co možná nejkratším čase. Přesto vás poprosíme o trpělivost a shovívavost, protože ne vždy jde vše snadno tak, jak bychom si všichni přáli. 

Děkujeme za pochopení.

Vaše Gutta


1.

Máme dlouholeté zkušenosti
JSME S VÁMI JIŽ 20 LET

2.

Nabízíme zdarma
TECHNICKÉ PORADENSTVÍ

3.

Doručujeme zboží
PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE

4.

Velký výběr zboží
95 % zboží skladem

Slevové kupony a výprodeje !
Bližší informace o zpracování osobních údajů
Přihlásit
Představujeme
Uživatelské jméno:
Heslo: