Nabídka eshopu

Časté dotazy

OBJEDNÁVKY

Mohu si zobrazit své objednávky on-line?
Jestliže jste se zaregistrovali, můžete vidět všechny informace k objednávkám i jejich stav ve vašem zákaznickém účtu.

Mohu sledovat stav své objednávky?
Ano, Vaši objednávku můžete sledovat. V potvrzovacím emailu se souhrnem Vaší objednávky naleznete odkaz na sledování stavu objednávky.

Mohu svou objednávku stornovat?
Ano, objednávku lze stornovat, ale ne ve všech případech (například po předání zboží dopravci). Pro bližší informace nás kontaktujte na (+420) 312 666 212.

Jaké mám možnosti platby na Vašem e-shopu?
Úhradu zakoupeného zboží lze provést několika způsoby. Volbu platby je možné provést ve druhém kroku Vaší objednávky. Bližší informace o platebních metodách zde.


DOPRAVA A MONTÁŽ

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik mě to bude stát?
Veškeré zboží inzerované na e-shopu je možno doručit kamkoli v rámci ČR a SR. Všechny možnosti dopravy a ceny naleznete zde.

Je u vás možný osobní odběr? Kde je možné vyzvednout objednané zboží?
Ano, máme prodejnu i výdejní sklad v Lotouši u Slaného.

Doručíte mi i rozměrné nebo těžké zboží?
Ano. Veškeré zboží inzerované na e-shopu je možno doručit kamkoli v rámci ČR a SR. Berte prosím na vědomí, že dodávané zboží může být zaváženo vysokotonážním nákladním automobilem. Z tohoto důvodu nelze zboží dopravovat po nezpevněných komunikacích, polních cestách, do zahrádkářských kolonií apod. V případě nedodržení této podmínky, může být doprava prodejcem odmítnuta.

Poskytujete i montáž produktů?
Vzhledem k poptávce našich zákazníků nabízíme zprostředkování odborné montáže námi dodávaných zahradních skleníků a pergol v rámci celé České republiky. Stavbu skleníku/pergoly provede odborně proškolený tým. Pro objednání montáže postačí přidat do objednávky poznámku, že máte zájem o odbornou montáž. Poté vás kontaktuje technik a domluví s Vámi vše potřebné. Orientační cenu montáže zjistíte u konkrétního produktu. 

Kdy mohu očekávat dodání objednaného zboží?
Snažíme se všechny objednávky vyřídit neprodleně. Většinu zboží expedujeme do dvou dnů od přijetí objednávky. V případě platby převodem je objednávka předána k přepravě až po připsání částky na náš účet. Nicméně konkrétní doba dodání závisí na počtu objednávek v daný den a den před tím.

Jak dlouhá je dodací lhůta?
Dodací lhůta je individuální, je uvedena přímo u konkrétního zboží a je ovlivněna výběrem dopravy a platební metodou.


PRODUKTY

Poradíte mi s výběrem materiálu?
Ano. Víme, že aby se plánovaná realizace zdařila, je potřeba vybrat potřebný materiál správně. Proto se v případě nejasností neváhejte obrátit na našeho technika, který s vámi váš záměr zkonzultuje a rád poradí.

Proč u některých produktů je minimální množství k objednání?
Většinou se jedná o produkty, které jsou velmi křehké a z důvodu správného dodání je prodej omezen minimálním množstvím.

Děláte pergoly na míru?
Bohužel, pergoly na míru nevyrábíme, ale na výběr máme velké množství variant. Volit můžete mezi hliníkovými pergolami s polykarbonátovým, akrylovým nebo skleněným zastřešením. Nabízíme je v různých rozměrech a barvách. Naši kompletní nabídku naleznete zde.

Chtěla bych delší skleník než nabízíte. Je to možné?
Ano, je možné zakoupení prodloužení skleníku v násobcích 2 metrů po domluvě s techniky. Doporučuji svůj požadavek zaslat na email technik@gutta.cz.

Provádíte u plastových krytin řezy na míru?
Ano, u dutinkových polykarbonátových desek a sklolaminátových vlnitých rolí nabízíme řezy dle přání zákazníka. Požadavaný rozměr stačí uvést do poznámky v objednávce, přičemž první údaj je brán jako délka (po směru dutinek). 
Sklolaminátové role řežeme pouze po délce v celých běžných metrech. S požadavkem na formátování se doba dodání  prodlužuje cca o 2-3 dny. V zásilce obdržíte desku upravenou na požadovanou míru společně s odřezky. 

Objednávku s řezem na míru je nutné uhradit předem! Osobní odběr individuálně formátovaných desek je možný v našem skladovém centru v Lotouši. 
Vlnité ani trapézové krytiny není možné formátovat. Řezy na míru poskytujeme též u skleníkové folie a parotěsné fólie Guttafol ALU Therm (Plus).


ZÁRUKA A REKLAMACE

Jak dlouhou mám záruku na své zboží?
Zákonná záruční lhůta činí dva roky. Ale podívejte se do podrobného popisu konkrétního zboží, často dáváme dobrovolně i delší záruku.

Jak dlouho mohu vrátit zboží objednané na e-shopu?
Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, v případě, že jste spotřebitel. Právo na vrácení máte i v případě objednání přes internet a následném osobním odběru na naší prodejně nebo ve skladu.

Jak dlouhá je dodací lhůta?
K uplatnění reklamace výrobků zakoupených v internetovém obchodě, kontaktujte naši zákaznickou linku, telefonicky (+420) 312 666 212 nebo emailem: reklamace@gutta.cz, kde Vám naši kolegové pomohou s jejím vyřízením.

Náš web používá soubory cookies, které jsou nezbytné k jeho fungování. S vaším souhlasem budeme používat také další soubory cookies pro lepší cílení reklam a měření návštěvnosti. Podrobné informace o cookies, včetně informací o předávání údajů o vašem chování na webu partnerským reklamním sítím naleznete v Informacích o cookies.