DomůŠikmé střechyAsfaltové pásyAsfaltové pásy TegolaVrchní asfaltový pás Tegola Safety plus 4mm Ceramic

Vrchní asfaltový pás Tegola Safety plus 4mm Ceramic

Gutta doporučujeTOP produkt
Vrchní asfaltový pás Tegola Safety plus 4mm Ceramic:
Pás Safety Ceramic je určen jako finální vrstva hydroizolačního souvrství střešního pláště. Keramizované granule na povrchu chrání podkladovou asfaltovou vrstvu před negativními vlivy UV záření a zajišují tak delší životnost střešní skladby. ... více
Značka:Tegola
Záruka:24 měsíců
 
Dostupnost:Skladem > 2 000 m2
Expedice:úterý 26.10.
Cena za 1 m2 bez DPH:109,30 Kč
Cena za 1 m2 s DPH:132,25
Sleva:5%
Běžná cena:139,15 Kč
Rozměr:1x8 m
Barva:šedá
V balení:8 m2
Váha:5 kg / m2
Kód produktu:1072406801061

Vrchní asfaltový pás Tegola Safety plus 4mm Ceramic


Modifikované asfaltové pásy (proti klasickým oxidovaným) disponují mnohonásobně větší tažností, vyšším bodem měknutí a vysokou mechanickou odolností pásů při záporných teplotách - nejsou tolik křehké při nízkých teplotách, ale zároveň je omezena stékavost při vyšších teplotách. Vrchní asfaltové pásy slouží nejen jako hydroizolační vrstva, ale musí plnit i funkci estetickou.

tajemství dlouhé životnosti pásů tkví v jejich vrchním posypu

Už na první pohled je zřejmé, že na levé straně nacházíme Tegola pás a po pravé běžný konkurenční pás.

Tegola pás: U povrchové úpravy se klade důraz na keramizované granule které jsou uměle vyráběny. Díky technologii zpracování je u těchto granulí zabezpečen vysoký stupeň stálebarevnosti, maximální spojení s podkladním asfaltem který je tak chráněn před nežádoucím UV zářením a tím je zajištěna vysoká životnost celého produktu. Posyp na povrchu je tvořen z různě tvarově a velikostně odlišných granulí, které do sebe dokonale zapadají a neodpadávají.

Konkureční posyp: Ploché granulky po sobě lehce kloužou, nejsou tolik zapracované do podkladního asfaltu a posyp rychle odpadá. Spodní asfaltová vrstva je tak brzy vystavena UV záření a nežádoucím povětrnostním vlivům. Životnost a hlavně funkčnost pásu rychle značně klesá.

Tegola posyp                                                         Konkurenční posyp

TEGOLA = garance vysoké kvality

Společnost Tegola je světovou jedničkou na trhu již od roku 1971. Značka má své kořeny v malebném Italském městečku Vittorio Veneto a od svých počátků se specializuje na výrobu střešních produktů a systémů, v níž je proslulá svojí špičkovou kvalitou. Tegola neustále invouje systémy se zaměřením na environmentální udržitelnost. Na českém trhu se společnost Tegola objevila v roce 1991 a své postavení na trhu si získala zejména díky dlouhověkosti nabízených produktů, jejich snadné instalaci a vysoké kvalitě.

Upozornění: Produkty značky Tegola expedujeme v samostatné zásilce přímo ze skladů partnera, nelze je proto kombinovat s ostatním zbožím e-shopu Guttashop.cz.

 

Safety plus HP EBP Ceramic 4 mm je modifikovaný pás s SBS zesílenou nosnou vložkou z netkaného polyesteru, určen jako finální vrstva hydroizolačního souvrství střešního pláště. V kombinaci s kvalitní nosnou vložkou je zabezpečena vysoká odolnost vůči mechanickému namáhání a vynikající flexibilita při nízkých teplotách. Pásy SBS mají elastický charakter, při protažení dochází k vratnému efektu. Keramizované granule na povrchu chrání podkladovou asfaltovou vrstvu před negativními vlivy UV záření.

  • spodní vrstva - spalitelná fólie
  • vrchní vrstva - hrubozrný posyp z čedičového kameniva
  • optimální pružnost i při velmi nízkých teplotách
  • poskytuje vysokou odolnost proti mechanickému zatížení
Vrchní asfaltový pás Safety Ceramic  
tloušťka 4 mm
délka / šířka 1 x 8 m
hmotnost role 40 kg
počet rolí na paletě 23 rolí
typ pásu modifikovaný asfalt SBS
typ nosné vložky polyester
pevnost v tahu 600/400 N/5 cm
flexibilita při nízké teplotě - 15 °C (vhodné pro chladné klima)
tepelná stálost + 100 °C
způsob aplikace natavováním nebo mechanickým kotvením

Tab.: Charakteristika pásu Safety Ceramic HP EBP Ceramic gray 4mm

Montáž natavitelných asfaltových pásů

Příprava

  • Podkladní povrch musí být čistý, suchý, bez sněhu a námrazy, bez ostrých výstupků a bez prašného nánosu. Pro správnou střešní skladbu (funkční hydroizolaci) aplikujeme nejprve podkladní asfaltový pás a poté až vrchní asfaltový pás. Před položením podkladního asfaltového pásu podkladní konstrukci natřeme penetračním nátěrem.
  • Aplikace možná v rozmezí teplot 5 - 25 °C. (Při vyšších/nižších teplotách pásy uložíme v rolích na stojato uvnitř budovy.)

 

Pracovní nářadí, pomůcky, vybavení

  • Hořáky, nože na řezání, ocelová izolatérská špachtle, válečky na válečkování natavených nebo nalepených přesahů asfaltových pásů.

 

A jdeme pokládat

  • Vrchní asfaltové pásy natavujeme na podklad.
  • Asfaltový hydroizolační pás se nejprve rozvine, usadí se do správné polohy v místě natavení, následně se důkladně svine jedna polovina role a nataví se.
  • Potom se svine a nataví druhá polovina role.
  • Pásy se obvykle kladou jedním směrem tak, aby jednotlivé příčné spoje byly vůči sobě vždy posunuty minimálně o 0,5 metru. Spoje jednotlivých hydroizolačních vrstev nad sebou se nesmí překrývat (v jednom místě, v jednom pruhu).

 

  • Natavování pásů je možné provádět v celé jejich šířce jednoho metru a nebo ve dvou krocích, nejdříve postupně natavit pás v šířce přibližně 85 cm (kromě přesahu), a následně samostatně provádět natavení přesahů/spojů pásů.
  • Pásy mezi sebou celoplošně svařujeme plynovým hořákem tak, aby se horní i spodní vrstva asfaltové směsi u pásů rozehřála a tavila tak, aby došlo k vodotěsnému natavení hydroizolací.
  • Plamen hořáku udržujeme poměrně nízko nad povrchem plochy.
  • Natavování příčných přesahů vrchních asfaltových pásů s ochranným posypem je nutné provádět takovým způsobem, aby v oblasti příčného přesahu (o minimální šířce 12 cm) došlo ke spolehlivému spojení navazujících pásů. Horní povrch je potřeba nahřát tak, aby se ochranný posyp zatavil do krycí asfaltové vrstvy nad nosnou vložkou a zároveň, aby došlo ke správnému nahřátí spodní plochy a spálení PE fólie u přilehlého pásu. Natavování přesahů pásů musí plnit funkci hydroizolacce a v přesazích se tak nesmí tvořit vlnky.
  • Po natavení se doporučuje nechat asfaltové pásy zchladnout a v maximální míře omezit pohyb po jejich povrchu.

 

Mechanické kotvení

  • Provádíme v oblasti přesahů spojů pásů. Podélné přesahy mají min. šířku 12 cm a příčné přesahy mají min. šířku 15 cm.
  • Pro mechanické kotvení je potřeba použít příslušné kotevní prvky vzhledem ke skladbě střechy a typu podkladní konstrukce (beton, dřevo, plech). Umístění kotevních prvků v přesazích asfaltových pásů se doporučuje provádět tak, aby v místě kotveních prvků vzniknul mezi okrajem podložky nebo horní plochy hmoždinky kotevního prvku volný přesah o minimální šířce 8 cm pro natavení hydroizolací.
  • Pásy nejdříve volně položíme na čistý podklad - pás se nejprve rozvine, usadí se do správné polohy, v přesazích se mechanicky přikotví a po položení sousedních asfaltových pásů a jejich mechanickém přikotvení se postupně provádí natavení jejich přesahů.

Životnost celé střechy závisí na správném návrhu skladby jednotlivých vrstev.

Stávající skladba s tepelnou izolací + pásy bez výztuže z PE a bez povrchové úpravy

  1. Mechanické kotvení
  2. Safety Plast EPP 3mm
  3. Safety Plast Color EBP 4mm
  4. Klempířské detaily

 

Plochá střecha s asfaltovými pásy

  1. Podkladní konstrukce
  2. Penetráční nátěr
  3. Safety Plast EPP 3mm
  4. Safety Plast color EBP 4mm
  5. Klempířské konstrukce

 

Recenze produktu Vrchní asfaltový pás Tegola Safety plus 4mm Ceramic
100%
Produkt hodnotil 1 zákazník, níže jsou zobrazena textová hodnocení
15.9.2021

Střecha za víkend hotová, práce s tímto pásem velmi snadná.

NESYPE se jako jiné pásy

krásně poddajný práci


1.

Máme dlouholeté zkušenosti
JSME S VÁMI VÍCE NEŽ 20 LET

2.

Nabízíme zdarma
TECHNICKÉ PORADENSTVÍ

3.

Doručujeme zboží
PO CELÉ ČESKÉ REPUBLICE

4.

Velký výběr zboží
95 % ZBOŽÍ SKLADEM

Slevové kupony a výprodeje !
Bližší informace o zpracování osobních údajů
Přihlásit
Představujeme
Uživatelské jméno:
Heslo: